Lewe menu

Humor»

Ocena: 1,5 Ilość ocen: 3

Sekretarka

Na początek proponuję pani 10 milionów plus premia, mówi prezes do nowo przyjmowanej sekretarki, po czym dodaje, lustrując ją wzrokiem:
- Choć, hmmm, z przyjemnością dałbym pani dwanaście...
Na to sekretarka:
- Z przyjemnością, panie prezesie, to ja biorę dwadzieścia!

Sekretarka
  • Obecnie 1,5 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 1,7/5 (3)

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Ty już oceniałeś/aś tę stronę, oceny można dokonywać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Hyde Park»

"PAN TO DOŁÓŻ"

Wodo, miłości nasza, tyś nam życie, zdrowie...
Ile Cię cenic trzeba, ten tylko się dowie
kto nadzieję utracił, że w Twej żyznej toni
jeszcze rybka za rybką kiedyś bedzie gonić.
Dziś piękno Twe w całej ozdobie ku pamięci
opiszę Hołd oddając Tobie:

więcej...

czyli ostatni zjazd ......
  • Obecnie 4,5 z 5.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena: 4,5/5 (13)

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Ty już oceniałeś/aś tę stronę, oceny można dokonywać tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za ocenę!

Szukaj

ID: 155879
Węzeł: 127733
Miedż i złoto

Czy pojechaliśmy na ryby ? Do dziś nie wiem :)

Najpierw gdzie? Siedzimy już tak z konradem i darkiem przy piwku chyba z godzinę i rozmawiamy...
Nikt nie ma konkretnej propozycji . Jest parę alternatyw : jedna to na rz. Bóbr po "krótkie " szczupaczki , druga to rzeka odra - po wszystko co sie zdarzy :) , no i reszta to parę jezior.
powiem szczerze - odezwałem się - że chyba połaził bym gdzieś nad ładnym jeziorkiem o czystej wodzie .
Popatrzyliśmy na siebie i bez słów wiadomo było, że tylko łagów lubuski będzie celem.
Rano gdy dojeżdżaliśmy była straszna mgła . Słońce, choć było, to tak przysłonięte, że mało co było widać.
Samochód na prking kolo zamku i heja na spacer z wędką (spiningiem) do okoła trześniowskiego .

Przed poligonami

Gdy weszliśmy w park za letnim kinem oniemiałem. Buki i dęby były chyba w samym centrum zmian jesienno kolorystycznych . Wszystko było czerwone, bordowe, żółte - w różnych odmianach i gdzieniegdzie świerki stały dając do tego kolorowego świata przepiękny ciemno zielony kolorek.
Mało co spiningowaliśmy. Biegałem z aparatem jak dziecko i robiłem zdjęcia. Czasem tylko rzuciłem guma czy woblerem, ale raczej z obowiązku :)
Kiedy weszliśmy na teren poligonów całkiem nie chciało się już spiningować. Biegaliśmy za to po górkach pełnych czerwieni i podziwialiśmy bajkowy świat jeziora trześniowskiego.
Mgła podnosiła się coraz wyżej i odsłaniała co raz to więcej tego unikatowego widoku... a było na co popatrzeć.
Woda , kiedy padły na nią promienie słońca nabrała lazurowego koloru , a że jest to jeziorko sielawowe - krystalicznie czyste , to i było widać dno na prawie 10 metrów. Sami rozumiecie , że od razu przestaliśmy spiningować bo po co oglądać swoją przynętę jak płynie samotnie w toni :) ...

Widok z wieży - jez. trześniowskie

Tak nam mijał cały dzień , jeszcze zaliczyliśmy wieżę na zamku i tylko jednego małego okonka , który wziął nie wiadomo kiedy, lecz poszedł pływać spowrotem.....
Morał tej wyprawy taki , że jak ktoś mieszka blisko i nie zależy mu zbytnio na braniach i zacięciach to tylko łagów...
I nie chciałem absolutnie dać nikomu tu do zrozumienia, że w łagowie nie ma ryb. Tylko, że o tej porze roku bardziej z łódki połapie niż z brzegu, tak jak my ......... :)

grand prix

Dyskusje i recenzje

Schowaj teksty

RSS 2.0
PDF
E-mail do moderatorów Wersja drukowalna - Sklep Wędkarski ŻBIK Pomoc Błędy Księga Gości
Reklamy Krokus: Pozycjonowanie

Wielki Portal Wędkarski "Rybie Oko" ma charakter otwarty (podobnie jak Wikipedia), każdy może zgłosić chęć współpracy przy jego budowie, obsłudze, zarządzaniu i zostać Moderatorem. Również każdy, kto ma ochotę stać się współtwórcą Rybiego Oka, może wybrać sobie własną grządkę do uprawiania i wspólnie z innymi czynić ją zgodną z własną wizją. Może uczestniczyć w rozwoju konkretnego istniejącego już działu wędkarskiego (np.Filmy, Fotografie, Sprzęt, Humor, Wody, Łowiska, Linki, itp.) lub też stworzyć całkiem nowy. Jeśli lubisz wędkarstwo i pragniesz zostać współtwórcą Rybiego Oka wypełnij ten Formularz listu E-mail i napisz w nim czym chcesz się zająć, i dlaczego właśnie Ty. Aktualne gremium adminów i moderatorów zadecyduje, czy zasługujesz na taką rolę, jeśli jednak masz chęci i choć nieco wiesz o wędkarstwie zapewne masz duże szanse :).